Vlam in de pan

Schiedam – In een woning op het Johann Straussplein is vrijdagavond de vlam in de pan geslagen. De brandweer werd met spoed ter plaatse gestuurd maar bij aankomst had de bewoonster het vuur reeds zelf geblust. Hierbij heeft zij echter teveel rook ingeademd waarop de brandweer voor haar een ambulance met spoed ter plaatse liet komen. De brandweer heeft de woning gecontroleerd op rookgassen en of het vuurtje echt goed uit was. De bewoonster is ter controle naar het ziekenhuis gebracht.

Schiedam – In een woning op het Johann Straussplein is vrijdagavond de vlam in de pan geslagen. De brandweer werd met spoed ter plaatse gestuurd maar bij aankomst had de bewoonster het vuur reeds zelf geblust. Hierbij heeft zij echter teveel rook ingeademd waarop de brandweer voor haar een ambulance met spoed ter plaatse liet komen. De brandweer heeft de woning gecontroleerd op rookgassen en of het vuurtje echt goed uit was. De bewoonster is ter controle naar het ziekenhuis gebracht.